7.5.2012

Teeny Weeny Families

 Päätin rueta keräämään Lyytille näitä mun lapsuuden suosikkileluja, Teeny Weeny Families-sarjan juttuja. Näitä on valmistettu ilmeisesti joskus 1995 vuoden tienoilla. Nää on ihan parhaita! Tässä on mun vanhat ja tarkoituksena olis haalia mahollisimman täydellinen sarja ja antaa vaikka sitten kun Lyyti täyttää 5 vuotta. Aika kiven alla nämä taitaa kuitenkin nykyään olla, joten haastetta piisaa!



Jee! En malta oottaa, että pääsen pikku-murun kanssa leikkimään ;)

2 kommenttia:

  1. nää oli munki yksiä lemppareita lapsena! muistin justii että mulla on jossain tallessa näitä semmonen hevoskärry, mikä oli vissiin joku sellanen niinku koulubussihevoskärry. ja aina piti olla supertarkkana niitte miljoonan pienen osan kanssa :-) voi vitsi. mun pitää mennä äitille penkoo! :) ps. tykkään hirmusti sun blogista(:

    VastaaPoista
  2. Jes, nää on iiiihan huippuja! :) Ja huippua on sekin, että tykkäät mun blogista. Kiittiii <3

    VastaaPoista