20.1.2013

Oli visio..

Mulle tuli joitain viikkoja sitten hirmuinen tapetointi-into. Työhuoneen tapetteja ei ollut vielä vara tilata, joten päädyin tuollaiseen hieman pienempään projektiin. Selailin netistä erilaisia tapetti-vaihtoehtoja ja päädyin Pip Studion ihastuttavaan kukka-tapettiin. Minähän oon sitten teinivuosien (juu, silloin oli oman huoneen kaikki seinät maalattu kirkkaan sinisellä. Hyi! :D) inhonnut sinistä.. Mutta tässä se vaan kolahti, ihana :) 

Yllätin sitten ukko-kullan ja revin hänen töissä ollessaan vanhan tapetin pois. Kyllä hän vähän ilmehti kun ovesta astui sisään, mutta irroitteli listat sitten kiltisti.



 Seuraavana päivänä hänen töistä tullessaan näky olikin sitten tällainen :) 
Mää tykkään. Ja kovasti! Tapetin kuviointi on sen verran levoton, että se sopii tuollai pienelle alueelle hyvin. Meni vain yksi rulla, tai no siitäkin jäi vielä tosi paljon tapettia askarteluihin. 
Ja tapetointi-puuhaanhan meni ehkä 15 minuuttia, joten mukava pieni projekti lasten ollessa päiväunilla. Minä kun haluan tehä just silloin kun ispis iskee ja just sillai kun minua huvittaa ;) Elikkä tämäkin tapetointi oli vähän semmonen hauska juttu, että jos vaikka mun iskä tai mies olis ollut kattelemassa niin ois siinä silmiä pyöritelty :D Mutta sain tapetin seinään, enkä sotkenut paikkoja sen kummemin. Enkä edes sähköiskuja saanut. Juu-u, ihan ite irroitin pistorasiankin seinästä (muistin kyllä ottaa sulakkeen pois) ja vielä tein "kytkennät" ja laitoin paikoilleen. Sähkömiehen vikaa?


 Ostin jo aikoja sitten Patinaputiikista pari rullaa mun mielestä maailman ihaninta tapettia. Tämä on oikestikkin vanhaa ja kärsinyt jonkun verran, joten sillä ei seiniä voinut enää tapetoida.
Oon käytänyt sitä joihinkin pikku-askarteluihin, niinkuin esimerkiksi tuohon alla näkyvään lokerikkoon. Siellä mun ompelutarvikkeet on ainakin jotenkuten järjestyksessä :)
 Äitiyspakkauksen laatikko on tosi hyvä säilytyslaatikko, hyvän kokoinen ja tukevasta pahvista tehty. Mutta ei se nyt oikein kuosinsa puolesta natsannut meidän sisustukseen. Sen päällystäminen onkin ollut jo pitkään to do-listalla. Päällystinpä sen sitten noilla ihanuus-tapeteilla niin saan ihailla sitä päivästä toiseen :)
Pikkusenhan se rupes kuivuttuaan kuprottamaan, mutta ei se haittaa. Tykkään ja paljon!

 Tämmösiä rojekteja tällä kertaa meijän huushollissa. Ollaan vietelty oikein leppoisaa viikonloppua. Nytkin vielä pyjamissa haahuillaan :) Ihanaa joskus vaan oleilla ilman mitään sen kummoisempia suunnitelmia. 

Leppoisaa sunnuntaita myös sulle!

1 kommentti:

  1. Mielettömän herkullinen tuo Pip-Studion kukkatapetti! Sopii mainiosti!

    VastaaPoista