8.10.2012

Ma-Ti-Ke-To-Pe-La-Su

Maanantai ei oo mun inhokkipäivä. Oikeestaan aina mukava.
Viikon varelle on ripoteltu kivaa tekemistä, joten uus viikko on kiva alkaa. 
Hurjan hauska viikonloppu takanapäin, sitä voi myhäillen muistella. Tuli vietettyä aikaa kivojen ihmisten kanssa. Vähän myös kokattiin, jumpattiin, syötiin, höpöteltiin, naureskeltiin. Ehkä viikonlopun aikana myös välillä äksyiltiin ja kiukuteltiin. Mut nekin kuuluu asiaan.
Sillon kun saan viettää aikaa rakkaimpien kanssa, himpun verran ommella, loihtia keittiössä jotain herkullista mahan täytettä, sillon oon kaikkein iloisimmillani! 
Ja voin myös hetkeäkään miettimättä löytää sen toisen ääripään, eli millon oon kaikkein äkäsimmilläni ja eniten hermona. No, se on sillon kun ompelukone ei toimi mun haluamalla tavalla. Ja sillon minä oon kamala.. En voi hallita niitä lukuisia voimasanoja, jotka suusta ryöpsähtää. 
PAH! 

Nämä alla olevat kuvat ei oo kyllä viime viikonlopulta. Vaan edelliseltä. 
Mut näitten siivittämänä uuteen viikkoon!


Meijän muru-akkelin ensimmäinen synttäripäivä muuten lähestyy :) Kakku-idea on jo kovasti hautunut pääkopassa. Tavoitteet on taas aika suuret, katotaan onnistuuko.. 

2 kommenttia: