14.1.2012

Hedelmäistä

Mulla on aina sellaisia kausia, että joku vaan maistuu miljoona kertaa paremmalle kuin joku muu. Hmm.. hyvin selitetty, eikö? Jossain välissä se oli kreikkalainen jogurtti+hunaja, jossain välissä näkkileipä.. Sitten kun näitä kausia tulee, niin sitä jotain hyvää on saatava joka päivä! Tällä hetkellä se ihana hyvä on tätä: 

Tämä on appelsiini"marinoitu" hedelmäsalaatti kera turkkilaisen jogurtin. Siis apuaaaaa miten hyvää voikaan olla! Mun salaattiin tuli tällä kertaa: 
-kiiviä
-tummia viinirypäleitä
-omenaa
-cantaloupemelonia
-granaattiomenan siemeniä

ja lopuksi sitten vain appelsiinista puristettu mehu päälle ja muutama ruokalusikallinen (tai vähän enemmänkin!) turkkilaista jogurttia. Mun mielestä tää on vaan niin hyvää, ettei sitä sanoin kuvaillakaan :) 

Mulla on nyt keveä elämänvaihe menossa. Oon karsinut herkut pois ja yrittänyt syödä monipuolisemmin. Liikuntaa harrastan yhtä paljon kuin ennenkin, mutta jospa tuo herkut veks näkyis jossain :) Mutta silti, nyt on lauantai ja se on mun herkkupäivä! Tänään siis leivon, ihanaa. Ehkäpä kanelipullia. Nam! 

Pullantuoksua tähänkin päivään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti