4.1.2012

Maalari maalaa taloa...

...sinistä ja punaista! Ja myöskin vähän keltaista :) Tarkemmin ottaen Keisaria, se on nimittäin tämän sävyn nimi: 
 Olen maalaillut vintissä pienen työskentelytilani seiniä. Niistä tulee nätit! Kamari on vihdoin valmis! Enää pienien kolojen paikkailua on jäljellä. Vintistä tullee huippu-ihana enkä malttais enää millään oottaa että pääsee luomaan sinne sen viimeisen silauksen sisustuksen muodossa :) Ja vielä lopulta sitten elämään siellä ihan normaalia elämää, kun on nyt tottunut siihen, että se on täynnä remppatavaraa ja sotkua ja ettei siellä voi kävellä paljain varpain tai edes sukkasillaan. Kyllä se on huikeeta sitten!

 Pakko oli kuvailla kun ostin tuollasen ihanan maatuska-tyynyn! Kävin tänään pienellä ostosreissulla Kiuruvedellä. :) Oon löytänyt lähikunnista nyt ihan uusia ulottuvuuksia. Kiuruvedellä oli kivat kirpparit ja mukava kangaskauppa, jossa mun ystävä on ollut nyt työharjoittelussa (se oli se syy, miksi Kiuruvedelle menin). Toki omalta paikkakunnalta pitää ostaa kaikki, mitä on mahdollista. Se on mun kanta. Mutta kaikkea ei voi joka paikasta saada, niin on kiva ettei tarvitse ajaa kuin 30km niin jo löytyy. :)
 Ostin samalla reissulla myös Lyytille ihanan ulkotakin!! Se on kyllä kokoa 90, eli liian suuri vielä ensi talvenakin, mutta lasten ulkovaatteita on ollut niin hankala löytää sellaisia, jotka miellyttää mun silmää, niin oli pakko tarttua tähän löytöön. Olipa vielä alennuksessakin ;)
 Muutama söpö trikoo-kangaspalakin lähti mukaani sekä lankoja, niinikään alennuksesta nekin.
Muksut ja mie toivotamme ihanaista uutta vuotta ihan jokaiselle! Olkoon onnea matkassanne <3

1 kommentti: