8.3.2012

On siis kevät.

 Kevättä rinnassa ja ajatuksissa! 
Hirveesti suunnitelmia, ideoita, matkahaaveita ja kaikkea.

Ruokalappuja olen leikellyt. Ompelen niihin vielä vinonauhan reunoihin ja kuvailen sitten lisää. Ihania kuoseja. Mm. näitä saa sitten mun verkkopuojista, jahka se joskus avautuu :)



Meillä on kellarissa takkahuone, joka toimii pukeutumis/riisuutumis-tilana ennen suihkua ja saunaa. Siellä on tuollanen mukava pieni tunnelmatakka johon lauantaina laitettiin tulet saunareissulla ja paistettiin makkaraa. Voi kun oli mukavaa. (Vaan mitä nuo muovikassit tuolla nurkassa :( Pyh, pilaa koko kuvan!)


Tilasin tällaset kivat säilytysmatkalaukut Hobby Hallista. Oon pitkään katellut kirppareilta vanhoja matkalaukkuja, mutta en ole onnistunut löytämään, joten ostin sitten uutena :) Toisessa säilytän tilkkuja ja toinen toimii vielä toistaiseksi vain koristeena.


 Olen haaveillut pitkään Dymo-kirjoittimesta! Eihän se nyt mikään kallis hankita ole, mutta ei vain oo tullut ostettua. No, eilen mun mieheni sitten osti mulle sellaisen, kuulema naistenpäivänlahjaksi ;)
Vaihtoehtona olis ollut sellainen sähkönen, joka tulostaa tarraa, mutta nimenomaan halusin tollasen karvalakki-mallin! Kohta täällä löytyy jokapaikasta kohokirjaimisia tarroja :)


Rättei Lumpui ja Retroi-palsta muodostui mun suosikiksi heti sen alkumetreistä lähtien. Ja voin jopa sanoa olevani vähän koukussa siihen. Aina pitää olla tarkastelemassa, että mitähän aarteita on tarjolla :) Paljon olen sieltä onnistunut kaikkea ihanaa löytämään, toistaiseksi tekstiilipitoista. Vielä en ole itse myyntiin mitään laittanut, mutta ehkä pitäis jo osasta raaskia luopua. Tuon alla olevan kuvan ihana Finlaysonin Luokkakuva-kangas on peräisin myöskin kyseiseltä palstalta ja koristaa nyt mun "työ"-huoneen seinää. Se on ihana! 


Aurinkoista naistenpäivää!

2 kommenttia:

  1. Eikö sulta ole mahdollista ostaa etukäteen tuollaista pupu-ruokalappua vai pitääkö odotella nettikauppaa? ;)

    VastaaPoista
  2. :) Onhan se toki mahdollista! Sopiiko, että laitan kuvia noista vielä sitten kun on kanttaukset ommeltu niin voit kattoa muitakin kuoseja?

    VastaaPoista