4.8.2012

Neljännesvuosisata

 Mä oon saanut tosi paljon tilaustöitä. Ja oon siitä iloinen. Ois sellanen fiilinki, että tämä homma vois jopa kantaa eteenpäin. Ehkä vois työllistää itsensä siten, ettei tarvitsis lapsia laittaa hoitoon ainakaan vielä hetkeen. Voi että mä nauttisin kun saisin olla lasten kans kotona ja että lapset sais olla kotona vaikka jopa siihen saakka kun lähtevät kouluun. 
Mä en oo sellanen, että kaipaisin kauheesti johonkin töihin ja "aikuiseen seuraan". Enkä taas aattele niin, että lasten pitäis saada virikkeitä kodin ulkopuolelta. 
Me touhuillaan ja paljon kaikkea kotona ja lapsilla on mukavaa tekemistä ja vaihtelua päivissä. Käydään kerhossa, uimassa, jumpassa ja kyläillään kavereitten luona, jolloin lapset saa seuraa muista lapsista ja äiti sitten puolestaan aikuista seuraa. 

Tuossa kuvassa on tilauksesta tehty pöllöpipo sekä avainnauha. Nuo avainnauhat on ollut tosi suosittuja. Oon ekat tehnyt ehkä joskus vuosi sitten ja sen jälkeen niitä oon ehtinyt myyntiin tehdä ehkä kolme kappaletta, kun tilauksia on ollut niin paljon. Ja nekin kolme meni samantien. Mut onhan se ihan kiva juttu kun voi työasua piristää noilla ja vähän tuoda persoonaansa esiin, kun ei esim hoitotyössä saa koruja, jne käyttää.


 Sain aika kivan tilauksenm, nimittäin sukkanauha morsiammelle. Aikaa häihin oli vain pari päivää, joten piti tehdä se tarvikkeista, joita kotoa löytyi. Toiveena ei ollut muuta kuin, että siinä olisi jotain sinistä. Sit alkoi pähkäily, pitivarastot ei ollut suuren suuret, mutta tällainen siitä syntyi. 
Itse tykkäsin kovasti, tuo pitsi on luonnonvalkoinen(ei kuvassa erotu). Vähän tuollainen vanhaa aikaa henkivä. Jännitti, että tykkääköhän morsian. Mutta ilokseni olikin ihastunut siihen täysin, tykännyt juuri tuollaisesta vanhanaikaisen näköisestä. Jee, helpotus!


 Mulla oli eilen synttäripäivä. Se oli kiva päivä se! 
Tehtiin Pikku-Karhun kanssa suursiivousta. Syötiin herkkuja ja saatiin mun perhe ja ystäväinen kylään.
Tämä kolmen juuston kana-ananas-bbq-piirakka on ihan mun lempparia! Päälle rucolaa ja parmesan-lastuja.



 Halusin testata mun suosikkia sitruuna-cheesecakea tällaisina mini-versioina. Hyvin onnistui. Päälle mansikkasosetta.

Ja herkuttelimme myös näillä mielettömillä mutakakku-annoksilla. Päällä kermajäätelö, suklaakreemi ja appelsiinin kuoriraaste. Jos tykkäät Fazerinasta, rakastat tätä!

 Sainpa sankollisen mustikoita synttärivierailta :) Ihanaa! 
Pikkuhiljaa alkaa olla taas pakastin täynnä marjoja ja ollaan valmiita ottamaan talvi vastaan. 
ps. mustikoita on muuten kätevä pakastaa noihin Mini-kokoisiin minigrippeihin. Siinä on just sopiva annos kun tekee sekamarjasoppaa, ei tarvii sulattaa liikaa, eikä kaivella isommasta rasiasta vaan vaikka puolia. :)

4 kommenttia:

  1. Ihana tuo avain-nauha<3 paljonko maksaa ja millaisia värivaihtoehtoja? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Käytätkö fb:tä? Tuolla mun sivulla on kuvaa avainnauha-vaihtoehdoista hintoineen: https://www.facebook.com/nattikauppa
    Jos et käytä fb:tä, niin voit laittaa vaikka sähköpostia osoitteeseen: nattidesign@hotmail.fi

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana tuo avainnauha! Harmi kun meillä ei töissä saa käyttää,toki voisi ihan kotikäyttöön ottaa :) Onnea syntymäpäiväsi johdosta!

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon :) Nuo avainanauhat on kyllä kivoja. Vähän harmittaa kun ei oo itsellä sellaiselle käyttöä. Vaikka voishan sitä keksiä jotain! :)

    VastaaPoista