22.11.2012

Minä

Minäpä kerron nyt sanasen itsestäni. Voi olla että joku miettii tätä blogia lukiessa, että "ei niillä aina voi olla tuommosta". No ei niin, ei meillä ehkä ookkaan! Aina lepposta meininkiä, kynttilänvaloa, nauravia lapsia.. Mutta kyllä mä pidän peruspositiivisen asenteen elämään. Mua ärsyttää kiukkuset ihmiset ja vielä enempi sellaset kiukkuset ihmiset, jotka saa sen kiukun tarttumaan muihin. Jos oot äkänen, niin pysy kotona! Yritän nähä asioista sen valoisan, positiivisen puolen. 
Toki joskus myös potuttaa ja v**uttaakin, mutta ehkä sillon ei muutenkaan ole se hetki, että istuisin bloggaamaan, joten siks ehkä pääsääntöisesti iloisten asioitten äärellä liikutaan Nappihyppelyllä.
Rakastan monia asioita; lapsiani, ihanaa ukkoani, perhettä, sukulaisia, ystäviä, omaa kotoisaa kotipesää, joulua, käsitöitä, söpöjä kankaita, hyvää ruokaa ja sen tekemistä, leipomista, sulatetun voin tuoksua, marjojen mehustamista, retro-esineiden metsästystä, spontaaneja ihmisiä.. Siinä nyt muutama mainitakseni :) 
Sitten kyllä mä inhoankin joitain asioita; puuroa, lukkeja, sotia, jneee, ei näitä ikäviä asioita viiti miettiä. 
Haaveilen paljon; oman yrityksen kehittämisestä, matkustelusta, onnellisesta, turvallisesta tulevaisuudesta ison perheen kera. Elämä on lyhyt, joten pyrin nauttimaan tästä päivästä, tästä hetkestä; kun muksut telmivät ja touhuavat yhdessä lattialla ja aion hörpätä ison motillisen kahvia. 
Olen onnekas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti